2007年7月21日 星期六

7月生日飯第6擊 ~ Culture Shock

今日既節目就係去Joey媽屋企玩以及和同是7月生日既Joey妹妹一齊食生日飯

今年吃生日飯的地方遍佈港九新界,今晚的生日飯地點就在大埔的Culture Shock,一行6人叫左6款食物share食~~

香煎鵝肝伴法包:第一次吃用黑醋汁來煎的鵝肝,味道不錯,但就似乎吃不到鵝肝本身的甘香味道了~~

小食拼盤:有軟殼蟹,洋蔥圈,雞串,炸雲吞,薯角...十分豐富的拼盤

抽空牛扒:很有趣的名字,抽空牛扒?真係唔知點解~~我們要了七成熟,肉質也算嫩滑啊~~

三文魚菠菜長通粉:這個沒什麼特別啦~

莎樂味腸薄餅:第一次吃酥皮底的pizza,老公說很有印度薄餅feel,他頗愛吃呢~~

火焰雪山:一個十分經典的甜品,可是已經很少地方可以吃得到~~難得今天可以再嘗,內有芒果和朱古力雪糕伴以清蛋糕做底,雖然酒味濃了些,不過我也覺得很不錯

這裡的待應是穿著類似loitor的服飾,這樣看上去又覺得頗漂亮,和在街上見到一些少女著起感覺不一樣呢~~

不計Joey妹妹,人均消費$95也不算貴啊~~


 


2 則留言:

  1. 個日掛住照顧個女,都無細心欣賞啲賣相添。而家睇番,又幾靚喎。   我鍾意食牛柳同個pizza,唔錯唔錯 我尋日俾老公睇你呢篇個日記,佢都話要搵日去試試。   其實我最欣賞佢安排俾我地既座位呀,好舒服

    回覆刪除
  2. Joey媽: 我老公就鐘意食個pizza,而個牛柳我都覺得好唔錯~~間餐廳咁近你地,又有免費泊車,幾時去食都得啦~~

    回覆刪除