2007年7月12日 星期四

北海道の初夏物語 ~ 甘太郎燒餅 Day 5.6


食完蜜瓜,我地就去搭觀光列車去富良野勒~~因為今日預約左觀光巴士呢

1137就到左富良野啦,因為觀光巴士係1230出發,所以我諗住係呢1小時時間內食午飯~~係JR富良野站有好多旅遊資訊拎架,其中有一張係介紹富良野食咖哩既好地方,數一數都有成廿幾間推介,本來諗住是但去一間食晏既,不過行左一陣見幾間都未開門,睇下時間都已經無左半小時啦,所以就打消左食咖哩既念頭~~

咁o岩張小冊子最後介紹既一間係食燒餅架喎,見係附近就去搵下...終於俾我地搵到啦...門口就已經睇到佢地整既魚型燒餅...我地就買一件黎試下,只係90 yen咋~~

原來入面既餡係濃郁既芝士,仲有一片煙肉,o岩晒喜好芝士既我地...所以我地覺得好好味大家有時間不妨買黎一試~~


3 則留言:

  1. 魚魚燒餅,好想食呀!

    回覆刪除
  2. 呢隻人形燒又幾特別喎, 有芝士同煙肉  

    回覆刪除
  3. lala:係呀,我第一次食呢d餡既燒餅~~ little bunny:唔知香港有無得食呢

    回覆刪除