2007年7月23日 星期一

0723的晚餐 ~ 香菇咖哩雞球意粉

今日唔係好想煮飯,老公又唔想出街食,我又唔想叫外賣...結果又係決定煮意粉食算數~~

老公唔食得太辣,所以我只係落左好輕微既辣度...呢期慣左用蒜茸洋蔥同白酒炒一炒意粉先再做其他步驟,感覺上係比以前既煮法好味既

平時老公一定最鐘意食雞球既,點知今次佢竟然大讚意粉喎...出乎我既意料喎,可能今次既咖哩味道合老公既胃口,所以佢覺得咁好食啦~~


5 則留言:

  1. 做你老公真好,他有冇重了呀?

    回覆刪除
  2. 煮意粉真系好方便 , 今晚都試

    回覆刪除
  3. 睇到我好肚餓呀!

    回覆刪除
  4. 七七:你去左學煮餸,快d整兩味啦~ little bunny:咁你又煮黎食啦~ 茜姐:無錯,煮意粉好方便,所以我成日都煮~~ soldier:哈哈,我都有份食既,所以重個個係我呀~~

    回覆刪除