2007年7月5日 星期四

北海道の初夏物語 ~ 刊登左啦 Day 3.7

食完好好味既晚餐,天開始黑,出面又開始涼同大風,於是我同老公就番上房休息同執行李~~

個幾鐘之後有人搞門,原來係今日一齊玩激流既朋友...佢地應該係揸車去左車站附近行,買左個西瓜番黎,仲切左幾舊請我地食呢~~因為房間太細食得唔方便,我地就拎左d西瓜落飯廳食...老公仲搵到今日既報紙睇,目標當然係琴日採訪我地既《十勝每日新聞》同埋《讀賣新聞》啦~~

不過牧場只係訂左《十勝每日新聞》,我地真係上左報紙呀呵呵呵


4 則留言:

  1. 咁有冇買番份報紙返香港留念??

    回覆刪除
  2. jiji:仲好難忘~~ JK:無呀,因為觀光部既日本工作人員話會寄番份報紙俾我地呀...今日o岩o岩收到啦,佢地既服務真係太好呢~~ caca:哈哈,多謝~~

    回覆刪除