2007年7月15日 星期日

7月生日飯第3擊 ~ 彩雲軒


之前的生日飯吃了日式和西式,今天就來個中式啦

又是彩雲軒啊,當然又是因為有$100現金劵的關係啦~~來這裡必叫的就是例湯,每次也不會令人失望的~~懶煲老火湯的我最喜歡來補些湯水滋潤一下~~今天的例湯是昆布煲豬粉腸($65),一如以往的夠水準,老公喝了5碗,我喝了4碗,成肚湯呢

脆皮燒腩仔($38):老公每次總會叫上一味腩肉的餸,今天就叫了這個,真的很脆皮,不過我覺得肥了一點,但老公覺得不錯~~

o者o者通菜煲($48):我比較喜歡吃通菜,所以就叫了這個通菜煲...上檯時真的熱辣辣,味道很不錯呢,我吃了很多~~

宮保雞丁($58):有菜有肉想要點個雞吃,但老公說已經有通菜煲就不要再叫有煲字的菜式,最後就選了宮保雞丁~~

飯後還有迷你生果盤吃呢~~折後$170,不算貴啊....回家還有中午弄的黑加倫子o者喱吃,超滿足


6 則留言:

  1. 彩雲軒 fans 是也.... 咁多現金卷.... 必是長期客顧才有之.... 咭咭咭.....

    回覆刪除
  2. 真係好, 成日都食生日飯, 好開心

    回覆刪除
  3. 哇!我全部都o岩食呀...彩雲軒響邊樹??

    回覆刪除
  4. 七七:係就係fans,不過我都係有coupon先去食架咋~~而d coupon只不過係剪雜誌或者去婚紗展拎架咋~~

    回覆刪除
  5. lala:成個7月出街食既晚餐我都當係生日飯架啦...哈哈

    回覆刪除
  6. vyvy:呢個問題你已經問過幾次架啦...記唔記得呀?快d寫低佢~~
    一間係尖沙咀新港中心,一間係太古坊呀~~

    回覆刪除