2007年7月29日 星期日

北海道の初夏物語 ~ 漫遊小樽 Day 7.3

由於時間尚早,我地當然未可以check in啦,不過就放低晒行李...嘩,即刻一身鬆晒跟住就搭番1051班巴士出番去小樽站,開始漫遊小樽勒

之前係札幌無去到出名既二條市場,所以諗住係小樽睇下佢個三角市場同埋中央市場,2個都係JR附近既~~但係我去到既時候發現三角市場好細,我明明見到三角市場幾個大字,但係只見幾間舖咋,仲要已經處於就黎收檔既情況,我諗11點對佢地黎講實在係太晏啦...結果行到尾見到呢條《船見坡》既街,我記得有旅遊書提及過,不過唔記得有咩特別,但係都影張相留念啦~~

過左馬路就見到中央市場,不過係門口望入去似乎大部份檔口已經收左,冷冷清清咁,所以就無入去勒~~之後轉左入一條有好多攤檔既街,有賣野食既,有賣玩具既,不過個樣係準備開檔,所以我地就無買黎食啦~~

行完呢條街就見到《小樽都通》既入口,佢就好似札幌既狸小路咁啦,兩旁都係商舖,不過賣既野就老土d,我仲見到個好大既煲、鑊、茶壺呀,好搞笑~~

唔知點樣,行下行下就去到《壽司屋通》,真係成條街都係壽司店架...見到好多旅遊書有介紹既壽司店添,不過諗住去出拔小路食午餐,所以就無係呢度食壽司勒~~


9 則留言:

  1. Wa, I love sushi so much ga.  

    回覆刪除
  2. 小樽真係令人回味又回味既景點...!!! 超正啊!!!

    回覆刪除
  3. 七七:係呀,小樽又係另一種小鎮情懷~ miffy:咁你一定要去呢條街啦~~

    回覆刪除
  4. 今次好大煲啦 ! 真系好大個煲呀 !

    回覆刪除
  5. 小肥,茜姐,jiji:係呀,我都覺得個幾個大煲勁搞笑...邊會有人買呢~~

    回覆刪除
  6. o果時跟團,唔係有好多時間o係小樽行,下次去的話,一定要慢慢行先得

    回覆刪除
  7. little bunny:小樽係個要慢慢行既小鎮...跟團真係領略唔到呢個地方既情懷架~

    回覆刪除