2007年7月2日 星期一

回歸十年的煙花


琴日7.1回歸除左去睇古蜀文明之外,我地仲拎左飛去睇8點半個場天象電影...但係琴日先醒起有煙花睇,朋友話尖沙咀應該好早就會封路,話我地好大機會入唔到去睇,仲叫我地去join佢地食小肥羊晚餐呢

我地睇完古蜀文明展覽搭火車出番尖東已經7點幾,真係開始封路,而海邊既廣場已經封左唔入得添~~閘口阿sir問我地做咩,我地話入去太空館~~佢叫我地出示張飛,之後就批准我地入去勒~~(不過阿sir都幾惡架)

估唔到呢張飛仲係睇煙花入場劵...我地太累,所以走左入太空館坐,坐到7點9先出番黎等睇煙花~~

好耐都無咁近距離睇煙花啦,低位煙花都睇到,仲聽到配樂添~~今年係最大型既煙花匯演,又真係好靚呢~~真係一片歌舞昇平既繁華景象~~我地仲睇到"中國"同埋"十"既字樣煙花呢...其中一段既配樂係香港始終有你,身旁既小妹妹唱得好流利呢~~個一刻我有一點點感動,覺得生在香港也是一件幸福的事,雖然它還有很多令人不滿意的地方~~

估唔到時間真係咁快,咁又回歸左10年勒~~10年前既我先剛剛成為大學生,宜家已經係一名c9啦...唔知再10年之後我又會點呢

 


2 則留言:

  1. 再10年咪會由c9變做媽媽囉, kekeke

    回覆刪除
  2. lala:你呢個諗法都好正常,唔知第幾年會實現呢~~

    回覆刪除