2007年7月3日 星期二

北海道の初夏物語 ~ Mister Donut Day 2.9.1

我地食完拉麪就去出名既狸小路行下,睇下野...今次志在探下路,尾2個日先諗住黎呢到掃手信~~狸小路係由1丁目到7丁目既,都幾長下架,不過講真又唔算好多野睇~~

行下行下見到Mister Donut喎,雖然我地食完拉麪好飽,但係我又好想食Donut喎,最後買左一件黑糖味~~唔,yummy,甜味剛好又鬆軟,超贊~~我同老公又再搶住食呢

行左一陣我地都覺得累啦,係時間番酒店休息仲要pack好行李,聽朝一早又要坐JR去新得既牧場啦~~

番酒店途中見到電視塔就影幾張相留念啦...夜晚差唔多10點條街都真係幾冷清架啦(除左薄野個邊之外),而且好易就撞到香港人,因為係香港人先咁夜都仲去街街呢


8 則留言:

  1. 你好,第一次入黎留言.你個blog寫得好有心機呀

    回覆刪除
  2. 呢間我反而o係上海食過喎~~

    回覆刪除
  3. jk:如果香港有mister donut就好啦~ 靚太:welcome呀...多d入黎坐呀~~

    回覆刪除
  4. 我之前咪係blog強烈推介Mister Donut既,真係冇呃人架,回味無窮,非香港的donut可比。

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意食mister donut架,真係令人懷念! :D

    回覆刪除
  6. ironman,sher:係呀,mister donut就連我老公都話正呀~~

    回覆刪除
  7. jiji:咁你食過mister donut未呀?

    回覆刪除