2007年7月5日 星期四

北海道の初夏物語 ~ 十勝溫泉 Day 3.5

十勝亦係一個好出名既溫泉區,玩完激流之後最好就係浸番個溫泉浴黎舒緩下剛才咁激烈既活動~~難得費用已經包埋溫泉浴...佢地就車左我地去一間溫泉旅館,我地叫左佢1745先好番黎接我地呢~~

呢到當然要好傳統咁浸溫泉啦,即係唔可以著泳衣,唔可以包住毛巾咁....不過入面人唔多,都係得2,3位日本婆婆,所以都無咩尷尬...仲浸得好舒服添...佢有個冷水池,有個按摩池,有按摩水柱,仲有露天風呂呢

從露天風呂望出去就係呢個景啦,即係十勝川呀~~

浸完出黎我同老公仲每人用100 yen入落部按摩椅度按摩15分鐘,超正~~cool


2 則留言:

  1. 嘩!我都想去浸溫泉~~爽呀!

    回覆刪除
  2. jk:以前我係唔鐘意浸溫泉架,不過宜家人大左就好鐘意啦(不過有硫磺味個d就唔係好o岩我)

    回覆刪除