2007年7月3日 星期二

馬會送紅酒

呢枝紅酒係香港賽馬會搵速遞公司送到黎屋企架~~

唔係親身收都唔知原來馬會係咁樣答謝客仔既支持~~其實呢枝紅酒原本係送俾99架,不過99唔要就叫馬會送黎俾我地呢到既地址...相信係99成日買波做左大客仔啦...唔係點會搞到馬會送紅酒先得架

仲要紅酒年份係2001年,雖然我唔知呢枝酒幾多錢,不過估計都唔係cheap卦~~


8 則留言:

  1. 吳太,嘩, 馬會搵埋速遞公司送紅酒俾你地咁好既 咁你鐘唔鐘意飲紅酒架

    回覆刪除
  2. 你99真係勁啊!!! 闊太啊.....

    回覆刪除
  3. 你個blog個背景好正呀!你響日本影結婚相?

    回覆刪除
  4. alovea:哈哈,我係北海道參加左個典禮儀式,所以多左批日本既婚紗相 ...你可以睇番我既遊記,個典禮出左post架啦~~ la la:99好鐘意買波買六合彩架~~ 靚太:我阿爸同老公都鐘意飲架,不過我係個d滴酒不沾既人,所以有酒都唔o岩我~~

    回覆刪除
  5. 玩波, 你定你老公呀?

    回覆刪除
  6. Soldier:係我99呀~~

    回覆刪除
  7. 我以為你99好似我62噤"舖草皮"tim!  原來係舖波皮!!  by the way, 你d blog好多呀, 一時真係追唔哂!

    回覆刪除
  8. innis:買波比買馬容易呀麻~~哈哈,因為我好努力寫遊記呢

    回覆刪除