2007年7月4日 星期三

北海道の初夏物語 ~ 約克夏農場 Day 3.3


牧場主人大約5分鐘就上到Bear Mt.接我地番牧場check in勒,時為12點半左右~~

check in要填番個人資料,估唔到之前入住既都係香港人喎(因為睇到係香港地址),連牧場主人都話呢排多左香港人黎住~~之前已經託主人幫我地book左下午玩山溪激流,1320就會有人黎接我地架啦,所以未出發之前就周圍影下牧場既環境~~

我地係住2樓204號房(門牌都用上羊羊公仔呢),房間一樣好整潔...上房前,主人係佢畫既地圖解釋周圍既環境,牧場佔地好大下架,因為有成二百幾頭綿羊呢~~上房前經過一條走廊擺滿晒紀念品架...老公話日本人真係自律,d野就咁擺係度,如果係我地一定唔會咁做啦~

食飯既地方都好雅緻,而且有好強烈既英式風格,仲有好多小羊裝飾...飯廳既火爐我地仔細睇過,係真係用得架...相信冬天就係燒柴取暖呢...我地係後園仲見到一大堆木柴添喎~

牧場一晚住宿收6500 yen x 2 = 13000 yen (包早餐)

本來我無book到食牧場既晚餐,因為老公話見到d可愛綿羊又要食左佢唔忍心,所以諗住夜晚去帶廣既北の屋台食地道大排檔美食...牧場主人再問我地今晚食唔食晚餐,因為佢要準備定,於是我再問老公決定點樣...最後老公決定都係留係牧場食晚飯,因為佢驚玩完激流之後會好累~~

不過我地出發去玩激流之前都出去草原到探下綿羊先

www.york.co.jp


 


4 則留言:

  1. 好可愛o既綿羊公仔呀!

    回覆刪除
  2. 以前我都系住house 但間屋少個火爐 . 好正 !

    回覆刪除
  3. 茜姐:最重要係個火爐唔係用黎裝飾而真係有用添,我都覺得好正~ jiji:係呀,飯廳好英式呢~ little bunny:係呀,不過真既小綿羊仲可愛呀~~

    回覆刪除