2007年7月5日 星期四

北海道の初夏物語 ~ 牧場早餐 Day 4.1

6月19日  (星期二) (是日為端午節)

黎左北海道幾日都好早起身趕JR列車,今日終於唔使趕啦,可以瞓晏d(我地決定唔去附近既友夢牧場揸牛奶,因為實在太早起身啦)....不過今朝依然有個重頭活動,就係1小時既『餵羊體驗』啦...正常係10點開始既,不過牧場主人話想提早9點開始,咁我地都無問題,所以早餐就定左係8點半食勒~~

首先就介紹下用黎搽麪包既好味果醬同北海道既牛油啦...老公好鐘意食果醬架,呢2款都係自家制既,一個係士多啤利,一個應該係梨味...老公話超好味喎~~不過我就唔好果醬既,我反而對個牛油有興趣,食落有d似滋味醬呢,好食呀


仲有用北海道牛奶沖既朱古力片~~

最後就係好滑既雞蛋,相信雞蛋係農場拎既...好正呢...另外就係新鮮既沙律菜,係牧場食既菜真係一流呀~~

雖然早餐簡簡單單,但係好好味呀...真係好開心呢~~

是日係端午節,不過係北海道我地基本上都唔醒起呢個日子...當然就無得食粽啦~~


5 則留言:

  1. 睇到我都流哂口水....

    回覆刪除
  2. jiji,阿咪:食物好似好普通,不過真係好新鮮好好味,令我好回味呢~

    回覆刪除
  3. 北海道所有食物都好好味~~~~~

    回覆刪除
  4. lala:同意,唔知點解食咩都覺得好好味~~

    回覆刪除