2007年7月28日 星期六

北海道の初夏物語 ~ 到達小樽 Day 7.2

食完早餐就去搭JR啦,上面就係札幌-小樽既welcome pass(包一張可以係任搭JR札幌至小樽區域既車票同埋地鐵1日車票,共1500 yen),張地鐵車票琴日已經用左lu~~今日就用張JR車票勒

我地乘0913既JR,0958就到左小樽啦~~真係快勒~~

小樽站一出就見到中央巴士站,我地就係要坐13號往朝里川溫泉架巴士啦~~我check過1005有一班開出,入到去即刻問職員邊架o岩,職員好好咁指左俾我地知,但係我未買一日巴士劵喎.....職員唔知我想買一日巴士劵,只係同我地講落車俾錢都無問題...不過一日任坐既巴士劵一定要係呢個總站先有得買架,所以我又唔肯上車~~

好在終於俾我見到買票既櫃台,即刻去左買2張一日任坐巴士劵...其實班車要開出架啦,不過職員好好人叫司機等埋我地呀,唔係我地就要等半個鐘先有下一班呢~~

張巴士劵好可愛呀,真係巴士咁既形狀~~職員會擦去今日日期既數字,我好鐘意呢張巴士劵呀超得意呢~~兩張一共1500 yen~~

呢架巴士係可以直接去到我今日book左既溫泉旅館 - 宏樂園 -

個站就係門口之麻,同搭的士一樣啦...咁當然呢個係大門口,仲要經過花園先入到去真係接待既地方~~




2 則留言:

  1. 張車飛幾特別喎!

    回覆刪除
  2. little bunny:我見到張車票就覺得好可愛啦~~

    回覆刪除